Ослик_Иа, краще б ви все вищесказане виклали у книзі скарг і пропозицій. Я вважаю, що це
обов'язковий мінімум дій кожного свідомого споживача. Набагато більше було б користі ніж від балталогії тут, на форумі.
Ослик_Иа сказав(ла):
И это не первый случай. Неделю назад я тоже хотела купить ту же колу, но она была просрочена на пол-года! Они ее оказывается поставили назад на прилавок и опять же мне ее вчера и продали) Также я покупала томатную пасту, опять же с просрочкой, а продавец ее при мне обратно поставила!
Ви бачите, ваша байдужість у цьому питанні вилізла вам же "боком". А не втюхану вам томатну пасту втюхають комусь іншому, і ви у цьому "бєзпрєдєлє" частково взяли участь.
3-20-78 телефон комітету у справах захисту споживачів. Я записав його собі у телефон, і всім раджу. Тільки як завжди, приготуєшся до чогось, а воно не відбувається
P.S. Може, давайте вже писати про події вже
після звернень і скарг?! Не важко ж написати 3 рядки у книзі скарг, чи витратити хвилину на дзвінок у комітет. Просто так писати, що там то дурять, там обважують, там прострочене продають тупувато ІМХО. Думаю у кожному магазині можуть втюхати прострочений товар. Тут важливої інформації =0. Більш цікаво як реагують працівники-власники магазинів на скарги, і, відповідно, як відпрацьовують свої гроші служби, що повинні захищати наші права...