Як Vicotek нам довіряє!
Всі хто стикався з "якісним" гарантійним обслуговуванням (зі сторони магазину) купленої техніки теж повідомляйте сюди.
В знайомих якось зламалася мікроволновка, зателфонували в Vicotek, щоб забрали. Через день приїхали співробітники магазину забирати, забрали піч, документи на товар і навіть чек! Взамін ні квитанції, ні розписки!!! Наступного дня вже я зателефонував в магазин, щоб поцікавитись чому нічого не залишили. У відповідь мені сказали, що вони(магазин) довіряють своїм клієнтам, а вони- магазину:-[ і що піч відремонтують в всатоновлені строки і зразу ж привизуть.
Так промайнуло 3 тиждні, потім місяць, потім ще тиждень. І ось привезли піч, продемонстрували, що працює і поїхали. Вроді все чодово, але...
Як оказалось в гарантії вказали не реальний час ремонту (5 тижднів), а всього 2 тиждні(як вимагає закон). Після телефонної розмови з одним із робітників магазину, що відповідає за організацію ремонту з його слів вияснилось, що вказана дата це не термін перебування в ремонті, а (нібито) дата дефектації пічки в майстерні, і після цього майстри отримали з фірми-самсунга нову деталь і мають право ремонтувати ще 14 днів. Коли я вказав, що ніякі там дати дефектації не мають права ставити і що потрібно видавати на руки чи квитанцію чи стандартний акт передачі товару в ремонт (коли забирають товар у споживача) і взамін з обмінного фонду видавати в тимчасове користування іншу піч, працівник магазину сказав, що в нього ніхто не вимагав в тимчасове користування аналогічного товару і взагалі що ви з мене хочете, вам привезли аж справний товар назад!
Ось так нам довіряють а точніше намахують, бо якби все було, як вимагає закон, то прийшлося магазину і гарантію продовжувати на час перебування в ремонті і пеню сплатити господарю: після кожного дня затримки в ремонті понад 14 днів- 1% від вартості товару.
Тому, щоб вам "теж так не довіряли", знайте свої права і читайте "Порядок гарантійного ремонту..."