Скажу тільки чим регулюється діяльність саме нашого ЖКО: мерським кришуванням і зв"язками в судових інстанціях. Кришування полягає в тому, щоб завчасно і якомога більше задирати тарифи, неконтролювати якість та об"єм послуг, захищати ЖКО від споживачів, які вимагають проведення перевірок і перерахувань квартплати. Зв"язки в судових інстаніях допомагають приймати рішення лише на користь ЖКО, залякувати громадян їхньою безправністю, беззахищенностю перед законом(абсурд, але факт), затягувати і роками не розглядати позови громадян до міської влади про незаконність підняття тарифів, а за цей час здирати завищену квартплату.Петрович сказав(ла):Чим регулюється діяльність ЖЕКу (Закон, інструкції і. т.д.)? Діліться будь-ласка своїм досвідом розмов з ЖЕКом.
Leonid сказав(ла):Як не платити за квартиру. Поради професіонала.
У всіх зазначених випадках ми отримуємо реальну послугу(є світло, зв"язок , певна кількість часу на розмови), контролюємо її якість і відповідно є за що платити!!! А хто ж контролює якість послуг ЖКО? НІХТО! Ми, споживачі, не можемо на це вплинути, а ви відсторонились, тому і виникають такі способи самозахисту від нав"язаного нам свавілля, нам не залишають іншого вибору!Організатор сказав(ла):Ну наприклад, як не платити за електроенергію (хоча тут тариф встановлює і регулює держава, у разі боргу прийде обленерго і відключить, аж бігом проплачують, навіть відомі з останніх новин Лотелу мешканці міста), чи як не платити за телефон ( а тут взагалі розмова коротка: ПРИЙШЛО 20-е число, раз і відключили і слухай короткі гудки, аж поки не заплатиш, та й мобільний оператор чомусь чітко слідкує за вашими розмовами, сумлінно їх тароифікуючи).
Наскільки я розумію, це питання актуальне не для усіх будинків. Оскільки у той момент, коли на роботу йду я (а це 7.15-7.30), то машин, які забирають сміття немає. Може, то тільки у моєму районі. Хоча у центрі часом справді зустрічаю… Тому потрібно працювати…AqUAmoney сказав(ла):чи не можна було б якось покращити в місті організацію вивозу сміття вранці? З 7-00 до 11-00(поки не висохне) дворами не можливо ходити.
Это не совсем так и к сожалению принимаются решение не в Вашу пользу а на користь ЖКО.(на личном примере).AqUAmoney сказав(ла):Найкращий варіант- це брати довідки за станом здоров"я і не являтись туди взагалі. Як брати довідки, добре знає наш мер, сходіть на прийом-він допоможе . 5-10 відкладених засідань і ЖКО та суд самі не забажають з вами гратись, а прийняти незаконне рішення теж не зможуть без вашої присутності. Таким чином позбавите їх шансу влаштувати "цирк на дроті"
ОПЛАТИМ, как только так называемое ЖКО, доведёт и обоснует через суд - данную сумму, как нам, так и третьим лицам: ”Нетішинському Товариству захисту прав споживачів «КонрАкт»” и ”Хмельницькому територіальному відділенню антимонопольного комітету України”.
Основне це те, що люди завдяки цій інформації бачать реальне лице влади і зроблять правильний вибір на чергових виборах. Сам Мельничук- це пішак яким керує влада та особисто мер, отже основним ворогом людей є не стільки ЖКО стільки ж ті, хто зобов"язаний їх захищати.medved сказав(ла):В любом случае здесь на форуме, кардинально ничего не меняет и не решает тех самых уродливых и незаконных действий порой до умопомрачение, местных властей или тех самых представителей горе известного ЖКО.
Це так, але не настільки активно як хотілось. Візьмемо масовий позов людей до їхніх "захисників": суд не розпочинає справу, включаючи дурку. Позивач в такому разі має можливість розпочати процедуру забезпечення позову, суть якого полягає в тому, що суд повинен на відповідну вимогу позивача призупинити рішення міськвиконкому до початку судового процесу, а це означає зменшення квартплати до попереднього рівня. Виходить, покищо всіх влаштовує така ситуація?medved сказав(ла):На сегодня реально, на мой взгляд, борется с «лифтёрно–рекламной вымогательнной конторой ЖКО» ”Нетішинськоє Товариство захисту прав споживачів «КонрАкт»”
Не варто було грати в їхню гру, або грати, але до кінця, тобто як мінімум до рівня Верховного Суду, оскільки в Нетішинському суді сидять свої мельничуковські люди, а в обласному- загартовані кадри, що пройшли закалку в нашому ж суді!(не називатиму їх ПІБи)medved сказав(ла):Это не совсем так и к сожалению принимаются решение не в Вашу пользу а на користь ЖКО.(на личном примере).
Нажаль завдяки владі ХмОблЕн домовилось з ЖКО і фактично діють разом. ЖКО регулярно подає списки в ХмОблЕн кого буде відрізати, а ті дають добро. Не знаю чи начальство ХмОблЕн в Хмельницькому знає про цей цирк, думаю, що ні. Є нехитрий спосіб як їх пошити в дурні в цій ситуації (перевірено!), але напишу при потребі тільки через лічку.medved сказав(ла):Последний «коныки» ЖКО, это угроза отключение неплательщикам за их так называемые коммунальные услуги, электроэнергию от квартиры, что является тоже грубым нарушением закона, не имея не какого отношения к электроэнергии.
Показовою в цьому плані є статистика по країні. Кількість створених ОСББ прямопропорційна рівню довіри до міської влади і сильно залежить від підтримки, допомоги влади в цьому. В нашому місті тільки всього одне ОСББ :'( - як кажуть і смішно і грішно. Можна було б створювати ОСББ, але уявіть ситуацію, коли ваше ОСББ почне настрирливо щодня перевіряти влада, штрафувати за (на їхню думку) недостатню якість послуг, Ну а ЖКО зажадає за вивіз кожної машини сміття 5000 грн. Я вже не чіпаю теми жалюгідного стану всіх мереж будинків і всі аварії спишуть на ОСББ, ніхто ні копійки не дасть на їх капітальний ремонт для ОСББ.medved сказав(ла):И ещё интересный пример нового дома по Варшавской 3А, где жители всего дома создали свой Управдом, кассу и пр., одним словом послали, куда подальше мельничуковское ЖКО, заключили договор с этой шарашкиной конторой только на вывоз мусора.
Даная «пешка», мудрёно приспосабливается к любой власти. И о Мельничуке как о личности обращаю внимание, которая занимает эту должность, и всегда будет пагубно влиять на социум и быт жителей этого города. И уж поверьте, что в большей мере инициативных идей в поборах, исходит от этой столь незаурядной «пешки». Также примечательно и то, что наш мер на начальном этапе своего правление не был столь любезен к этой личности, но по-видимому финансовое обаяние и приспособляемость данной «пешечки» привело столь к ”великолепному” подборному тандему.AqUAmoney сказав(ла):Сам Мельничук- це пішак яким керує влада та особисто мер, отже основним ворогом людей є не стільки ЖКО
У Вас есть данные, кто более активно борется с ЖКО, так приведите пример? А то ведь «загребать жар чужими руками», безопасней и большого ума не требует.AqUAmoney сказав(ла):Це так, але не настільки активно як хотілось.
Внимательно почитайте мой пост «не единожды сужусь с этой братией хоть и хлопотно конечно и тем нимение доселе успешно, вплоть до Верховного суда апеллировало мельничуковское ЖКО». И вот ещё не совсем понятно логика в противоречиях: и пешка, и в Нетішинському суді сидять свої мельничуковські люди.AqUAmoney сказав(ла):Не варто було грати в їхню гру, або грати, але до кінця, тобто як мінімум до рівня Верховного Суду, оскільки в Нетішинському суді сидять свої мельничуковські люди,
Большинство представителей ХмОблЕн взросщенные на поприще мельничуковском ЖКО, и посему он для них, небось является как крёстный отец.AqUAmoney сказав(ла):Нажаль завдяки владі ХмОблЕн домовилось з ЖКО і фактично діють разом.
Я не в тому сенсі, що ми пешки і нічого не можемо. А в тому, що пешка М працює на нову систему і основний удар потрібно зосереджувати не стільки на пешку, стільки на ферзя, який є його покровителем, дає можливість влаштовувати цей бардак, а цей М дуже добре знає, що робить. Ці всі рейдерські відключення від світла, води ( а потім вимагання плати за підключення) проводяться з дозволу головного Боса міста.medved сказав(ла):Но следуя Вашей логики, типа «все мы пешки в руках чужой игры, и что мы можем – пешки?», так и бедная пешка яким керує влада Мельничук и знать - не знает и ведать - не ведает, что творит.
Хто більше чи менше не так важливо, головне кількість борців та можливості кожного. Чужими руками нічого не гребу і не прагну. Докладено не мало своїх зусиль на викорінення цього організованого нехлюйства, допомагаючи Игорю. Чимало матеріалу нами передано і «КонрАкт»у. Прийшлось теж пройти і суди, бачити як перед замовним цирком чаюють жко-юристи з суддями, а ті потім роблять вигляд, що незалежні та незаангажовані, але завжди чомусь рішення(вірніше це фабула) приймалось на користь ЖКО.medved сказав(ла):У Вас есть данные, кто более активно борется с ЖКО, так приведите пример? А то ведь «загребать жар чужими руками», безопасней и большого ума не требует.
Может Вы владеете информацией, сколько ОСББ в других городах-спутниках АЕС? Только для начала, нужно узнать, сколько ОСББ организовано в новопостроенных домах, и сколько вообще домов построено за последних, ну хотя-бы 5 лет, и сколько ОСББ организовано в старых постройках? Насколько я понимаю, другие города-спутники строились по принцыпу Нетешина, тоесть всё и в одно время. У нас, в первом-же зданом доме, при новой власти, организовалось ОСББ, и насколько я знаю, та-же власть говорила о создании ОСББ очень задолго до сдачи новопостройки. Что Вы скажете на это?????AqUAmoney сказав(ла):Кількість створених ОСББ прямопропорційна рівню довіри до міської влади і сильно залежить від підтримки, допомоги влади в цьому. В нашому місті тільки всього одне ОСББ - як кажуть і смішно і грішно.
При цьому робились невдалі спроби створення ОСББ і в інших будинках і теж нових (Київський).ЛеоPolder сказав(ла):У нас, в первом-же зданом доме, при новой власти, организовалось ОСББ, и насколько я знаю, та-же власть говорила о создании ОСББ очень задолго до сдачи новопостройки. Что Вы скажете на это?????
При цьому нагадуємо читачам, що з питань порушення прав споживачів, слід звертатись до міського товариства «КонтрАкт», що знаходиться за адресою пр-кт Незалежності 12 А, 3-й поверх.Чи підлягають виконанню незаконні угоди.
На адресу Нетішинського міського товариства захисту прав споживачів надходять численні звернення мешканців нашого міста з приводу підвищення тарифів на послуги ЖКО.
В зв’язку з цим повідомляємо, що рішеннями виконавчого комітету Нетішинської міської ради № 249 від 5 червня 2008 р. та № 476 від 18 грудня 2008 року, затверджено підвищення тарифів на послуги з утримання будинків та прибудинкових територій що надаються мешканцям міста КП НМР ЖКО м. Нетішин.
При цьому, як це вбачається з додатку до рішень, визначення розміру тарифів проведено не по кожному будинку окремо, як це передбачено Порядком формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (затв. пост. КМ України від 12.07.05 р. № 560), а по серіям будинків.
Не зважаючи на те, що будинки однієї серії є однаковими, прибудинкова територія будинків є різною. Її розмір залежить від наявності (відсутності) спортивного та дитячого майданчику, автомобільної стоянки і так далі.
Тому на думку товариства, стягнення з мешканців будинків коштів за обслуговування прибудинкової території «в середньому», без врахування точного розміру площі не відповідає вимогам чинного законодавства.
Крім того, в перелік статей послуг мешканцям квартир безпідставно включено витрати на утримання транспортних засобів, що не передбачено Типовим переліком послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (додаток до Порядку затв. пост. КМ України від 12.07.05 р. № 560).
В зв’язку з цим, товариство «КонтрАкт» в лютому 2009 року, в інтересах мешканців міста – отримувачів послуг ЖКО звернулось до міського суду з позовом про визнання не чинними рішень виконавчого комітету Нетішинської міської ради № 249 від 5 червня 2008 р. та № 476 від 18 грудня 2008 року.
На жаль, до цього часу справи судом не розглянуті.
В своїх зверненнях мешканці міста запитують чи зобов’язані вони оплачувати послуги ЖКО за новими тарифами ?
На це слід зауважити, що Правовідносини, що виникають між виконавцями і споживачами у процесі створення, надання та споживання житлово-комунальних послуг є предметом регулювання Закону України « Про житлово-комунальні послуги ».
Споживач та виконавець є учасниками відносин у сфері житлово-комунальних послуг. Відносини між учасниками договірних відносин у сфері житлово-комунальних послуг здійснюються виключно на договірних засадах (ст.19 Закону України «Про житлово-комунальні послуги»).
Згідно ст.16 Закону, «Порядок надання житлово-комунальних послуг має відповідати умовам договору та вимогам законодавства».
Пункт 3 ч.2 ст.21 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» передбачає, що: « Виконавець зобов’язаний: підготувати та укласти із споживачем договір на надання житлово-комунальних послуг з визначенням відповідальності за дотримання умов його виконання згідно з типовим договором».
Згідно п.1 ч.3 ст. 20 зазначеного Закону: «Споживач зобов’язаний укласти договір на надання житлово-комунальних послуг, підготовлений виконавцем на основі типового Договору ».
Згідно Постанови КМ України від 12 липня 2005 р. № 560 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» в галузі надання житлово-комунальних послуг передбачено укладення двостороннього письмового типового договору.
Обов’язок споживача укладати договір який суперечить та містить істотні розбіжності з типовим договором, чинним законодавством не передбачено.
Через невідповідність запропонованих ЖКО м. Нетішин населенню міста договорів про надання житлово-комунальних послуг вимогам типового договору, рішеннями Хмельницького відділення Антимонопольного комітету України
на протязі 2008 -2009 років до ЖКО м. Нетішин тричі застосовувались фінансові санкції – штраф на загальну суму 5000 грн.
Варто зауважити, що 20 травня 2009 р. Кабінет Міністрів України прийняв Постанову № 529 від 20 травня 2009 р. Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і Типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» якою Постанова № 560 від визнана такою, що втратила чинність.
Згідно нової постанови Тарифи (нормативні витрати, пов'язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій) розраховуються окремо за кожним будинком залежно від запланованих кількісних показників фактичного надання послуг з урахуванням забезпечення належного санітарно-гігієнічного, протипожежного, технічного стану будинків і споруд та прибудинкових територій з урахуванням типового переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій згідно з додатком (далі - типовий перелік).
Виконавець доводить розрахунок тарифів до відома власників житлових будинків (гуртожитків), власників квартир (житлових приміщень у гуртожитках), власників нежитлових приміщень у житлових будинках (гуртожитках) та інших споживачів послуг шляхом проведення щодо кожного будинку громадських слухань.
За результатами громадських слухань перелік послуг за кожним будинком може бути зменшено виконавцем порівняно з типовим переліком за умови одержання у строк до 30 днів з дати проведення громадських слухань оформленого письмово в установленому законодавством порядку рішення власників житлових будинків
(гуртожитків), власників квартир житлових приміщень у гуртожитках), власників нежитлових приміщень у житлових будинках (гуртожитках) про забезпечення надання послуг, запропонований виконавцем перелік яких зменшено.
У разі коли перелік послуг зменшується,виконавець перераховує тарифи і подає новий розрахунок тарифів відповідному органові місцевого самоврядування, що приймає рішення про його затвердження (погодження).
Отже кожен власник квартири в будинку має право зробити свій вибір щодо кількості необхідних йому послуг і їх оплати.
В Головне Управління Держкомзему у Хмельницькій області Управління Держкомзему у м. Нетішині, був відправлений запит з наступним змістом : «З метою виконання статутних завдань товариства, на підставі ст. 24 Закону України «Про захист прав споживачів», просимо Вас повідомити наступне:
1. Чи зверталась Нетішинська міська рада, чи її виконавчий комітет з замовленням розробки проекту відведення прибудинкової території житлових будинків № 21а та 29 по проспекту Незалежності м. Нетішин.
2. Як що так, чи виготовлено технічну документацію – проект відведення земельної ділянки для вказаних житлових будинків.
3. Чи визначені межі території та чи закріплені вони межовими знаками на місцевості.
Якщо закріплені, вказати розміри прибудинкових територій цих будинків.»
На що ми отримали дуже змістовну і цікаву інформацію, що до прибудинкової території: «в нашому місті як такої «прибудинкової території» взагалі не існує, вона ніде і ні в якій технічній документації не зареєстрована, проектів відведення земельних ділянок на розміщення прибудинкової території в управлінні Архітектури не виготовлявся». В зв'язку з чим виникає запитання : - за що і кому ми платимо кошти на утримання прибудинкової території, і в чий карман вони перераховуються.
Це питання доволі актуальне всіх без виключення послуг ЖКО, оскільки витрати на них вони заложили всі і можливо максимальні, а реально витрачають можливо мінімальні кошти бо ніхто їх не має права перевірити. Різниця іде в ту ж кишеню. Якщо помножити на кількість послуг біля 20 та кількість мешканців біля 10 тис. то сума чимала, а конкурентів 0. Бери і хазяйнуй, що і роблять безмінний керівник ЖКО та мер, який клявся, божився його зняти, але не встояв перед спокусою такого корита!medved сказав(ла):В зв'язку з чим виникає запитання : - за що і кому ми платимо кошти на