- Реєстрація
- 20.01.08
- Повідомлення
- 152
- Репутація
- 1
- Вік
- 40
В теме будут выкладываться актуальные нормативные акты, законы, распоряжения. указы и т.д. То есть любая информация. которая пригодиться Вам на дороге.
P.S. Сам купил папку, распечатал и всегда вожу с собой.
Итак, начнём...
Переглянути вкладення 131903
P.S. Сам купил папку, распечатал и всегда вожу с собой.
Итак, начнём...
Переглянути вкладення 131903
Переглянути вкладення 131904Документ v0758323-08, редакцiя вiд 26.12.2008 (1 сторiнка)
Сторiнка "Законодавство України" сайту Верховної Ради
[ 21.09.10 20:04 ]
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
Л И С Т
26.12.2008 N 758-0-2-08-19
Щодо практики застосування норм
права у випадку колізії
У зв'язку з зверненням народного депутата України Веревського А.М. від 12 грудня 2008 року N 77/12-08 у Міністерстві юстиції розглянуто Ваше звернення від 31 жовтня 2008 року N 02к-12/11 щодо практики застосування норм права у випадку колізії і повідомляється таке.
Неузгодженість між чинними нормативно-правовими актами, їхнє протиріччя з одного й того самого предмета регулювання, а також суперечність між двома або більше формально чинними нормами права, прийнятими з одного і того ж питання, в теорії права відомі як колізія норм права.
Колізія норм права вирішується шляхом вибору того нормативного акта, який має бути застосований до конкретного випадку (юридичного факту).
Існує і декілька способів, за якими можливо визначити нормативно-правовий акт, яким слід керуватися.
1. У разі існування неузгодженості між нормами, виданими одним і тим самим нормотворчим органом, застосовується акт, виданий пізніше, навіть якщо прийнятий раніше акт не втратив своєї чинності. Така неузгодженість може виникнути внаслідок того, що прийняття нової норми не завжди супроводжується скасуванням "застарілих" норм з одного й того ж питання.
2. У разі існування суперечності між актами, прийнятими різними за місцем в ієрархічній структурі органами - вищестоящим та нижчестоящим, застосовується акт, прийнятий вищестоящим органом, як такий, що має більшу юридичну силу.
3. У разі існування неузгодженості між актами, виданими одним й тим же органом, але які мають різну юридичну силу, застосовується акт вищої юридичної сили. Наприклад, у випадку суперечності норм закону та Конституції України ( 254к/96-ВР ), які прийняті Верховною Радою України - колізія вирішується на користь Конституції, яка має найвищу юридичну силу.
4. При розбіжності між загальним і спеціальним нормативно-правовим актом перевага надається спеціальному, якщо він не скасований виданим пізніше загальним актом.
Щодо Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" ( 877-16 ), то, вважаємо, що він може бути віднесений до спеціального закону у сфері здійснення державного нагляду (контролю).
Враховуючи наведене, а також те, що зазначений Закон прийнятий 5 квітня 2007 року, то у випадку виникнення колізії норм цього Закону та норм інших законів, прийнятих до 5 квітня 2007 року, слід керуватися нормами Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" ( 877-16 ).
Крім того, повідомляємо, що офіційне тлумачення Конституції України ( 254к/96-ВР ) та законів України дає Конституційний Суд України (стаття 147 Конституції України).
Листи міністерств не встановлюють норм права і мають лише інформаційний характер.
Заступник Міністра Л.В.Єфіменко
( Джерело - zakon.rada.gov.ua )
Публiкацiї документа:
________________________________________
Все про бухгалтерський облік вiд 11.03.2009 - 2009 р., № 23, стор. 41
________________________________________
Сторiнка "Законодавство України" сайту Верховної Ради © 1996-2010
[ друкувати ]
Наказ МВC №118
МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
04.04.2011 м. Київ № 118
Про впорядкування організації роботи працівника Державтоінспекції МВС України під час нагляду за дорожнім рухом та оцінки його діяльності
Відповідно до Законів України «Про міліцію», «Про дорожній рух» та з метою вдосконалення забезпечення безпеки дорожнього руху
НАКАЗУЮ:
1. Начальникам ГУМВС, УМВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі:
1.1. Категорично заборонити працівникам Державтоінспекції безпідставно зупиняти транспортні засоби. Зобов’язати працівників ДАІ дотримуватись вимог щодо зупинки транспортних засобів лише у наступних випадках:
– порушення водіями ПДР;
– якщо характер руху транспортного засобу викликає підозру в спроможності водія керувати ним (різка та періодична зміна напрямку руху і (або) швидкісного режиму);
– у разі наявності даних, що свідчать про причетність транспортного засобу або водія до скоєння ДТП чи злочину;
– за необхідності опитування водія чи пасажирів про обставини скоєння ДТП, адміністративного правопорушення, злочину, свідками якого вони є або могли бути;
– за необхідності залучення водія транспортного засобу для надання допомоги іншим учасникам дорожнього руху чи працівникам міліції або як свідка при оформленні адміністративних матеріалів;
– під час виконання рішень уповноважених на те державних органів про обмеження чи заборону руху.
1.2. Не допускати випадків установлення керівниками підрозділів ДАІ кількісних показників щодо документування порушень правил дорожнього руху під час організації несення дорожньо-патрульної служби.
1.3. Заборонити керівникам підрозділів ДАІ здійснювати оцінювання роботи працівників Державтоінспекції за кількістю складених ними адміністративних протоколів за порушення правил дорожнього руху.
1.4. Зобов’язати працівників Державтоінспекції цілеспрямовано здійснювати профілактичну роботу з учасниками дорожнього руху з метою попередження порушень правил дорожнього руху серед його учасників, під час нагляду за дорожнім рухом зосереджувати особливу увагу на виявленні порушень правил дорожнього руху, які стають причинами дорожньо-транспортних пригод чи створення аварійних ситуацій.
1.5. Вважати, що критеріями оцінки ефективності роботи працівників Державтоінспекції, що задіюються для нагляду за дорожнім рухом, є:
1.5.1. Для керівного складу підрозділів ДАІ МВС України – громадська думка щодо стану організації дорожнього руху та забезпечення його безпеки на території обслуговування, надання допомоги учасникам дорожнього руху (моніторинг громадської думки здійснювати не рідше одного разу впродовж півріччя).
1.5.2. Для працівників ДАІ, які безпосередньо здійснюють контроль за безпекою дорожнього руху, – стан аварійності на маршруті патрулювання, рівень і якість надання допомоги учасникам дорожнього руху.
1.6. Оформлювати відповідним наказом понаднормове залучення особового складу Державтоінспекції для виконання завдань із забезпечення безпеки дорожнього руху з дотриманням норм законодавства щодо оплати праці.
2. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра генерал-майора міліції Ратушняка В.І. та ДДАІ (Лозовий В.М.).
Міністр
генерал-лейтенант міліції А.В. Могильов