Автолюбителям на заметку

  • Автор теми Vik
  • Дата створення

Vik

Справедливий
Користувач
Реєстрація
20.01.08
Повідомлення
242
Репутація
3
Вік
36
Предлагаю в теме рассматривать актуальные вопросы, касаемые ваших автомобилей, а также всё, что с ними связано!! :cool:
Ну что же.. начнём =)
В Украине, сегодня 18 сентября, вступил в силу закон о внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины по ДТП и выплатах страхового возмещения, подписанный Президентом Украины Виктором Януковичем 11 марта 2011 г. текст соответствующего закона опубликован на сайте Верховной Рады Украины.

Согласно закону, предоставляется право самостоятельно оформлять материалы ДТП в условиях отсутствия травмированных (погибших) людей и наличия согласия водителей (участников) транспортных средств, в случае если в результате ДТП получены незначительные повреждения (до 10 000 грн). В таких случаях учасникам ДТП необходимо уведомить только страховую компанию о том, что произошло автопроисшествие. Сообщение оформляется по установленной форме.

Кроме того, применение уведомления предусмотрено законом если, в результате ДТП нет травмированных, погибших людей; - у всех участников отсутствуют признаки алкогольного, наркотического опьянения или пребывания под воздействием лекарственных препаратов;
- все участники ДТП присутствовали на месте происшествия;
- все участники ДТП застраховали свою ответственность;
- все участники ДТП согласны с причиной ДТП, т.е. отсутствуют спорные моменты.

Согласно закону, в случае соблюдения всех вышеперечисленных условий, участники ДТП не привлекаются к ответственности по статье 124 Кодекса об административных правонарушениях за осуществление ДТП.

Закон регулирует те случаи, в которых была обоюдная вина участников ДТП. При наличии вины нескольких участников ущерб возмещается в равных частях пропорционально.

Также согласно закону будет возмещаться только тот ущерб, который был причинен транспортному средству потерпевшего. В случае, если он хочет получить возмещение еще за какое-либо имущество, то он должен будет вызывать ГАИ.
И ещё...
Перелік документів, які працівники ДАІ мають право перевіряти у водіїв транспортних засобів
15 Вересня 2011 року

Відповідно до положень пункту 21 статті 11 Закону України «Про міліцію» працівники ДАІ під час документування порушень Правил дорожнього руху та оформлення матеріалів дорожньо-транспортних пригод мають право перевіряти у водіїв транспортних засобів наступні документи:

- посвідчення водіявідповідної категорії,

- реєстраційний документ на транспортний засіб,

- наявність поліса обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (страхового сертифіката «Зелена картка»), а у випадку звільнення водія, відповідно до законодавства, від обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на території України – відповідні підтвердні документи (посвідчення).

При цьому відповідно до положень статті 13 Закону України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» від обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності на території України звільняються учасники бойових дій та інваліди війни, що визначені законом, інваліди I групи, які особисто керують належними їм транспортними засобами, а також особи, що керують транспортним засобом, належним інваліду I групи, у його присутності.



У водіїв автобусів, які використовуються на регулярних міських, приміських, міжміських та міжнародних маршрутах, а також на маршрутах регулярних спеціальних пасажирських перевезень(перевезення певних категорій пасажирів - працівників підприємств, школярів, студентів, туристів, екскурсантів та інших), перевіряється:

– посвідчення водія відповідної категорії,

- реєстраційний документ на транспортний засіб,

- схему маршруту та розклад руху,

- поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (страхового сертифіката «Зелена картка»).



У водіїв автобусів, які здійснюють нерегулярні пасажирські перевезення, перевіряється:

- посвідчення водія відповідної категорії,

- реєстраційний документ на транспортний засіб,

- поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (страхового сертифіката «Зелена картка»).



У водіїв великовагових і великогабаритних транспортних засобів додатково перевіряєтьсянаявність дозволу на рух великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами, виданого відповідним підрозділом Державтоінспекції.



У водіїв транспортних засобів, що здійснюють дорожнє перевезення небезпечних вантажів, додатково перевіряєтьсянаявність наступних документів, передбачених Правилами дорожнього перевезення небезпечних вантажів, затвердженими наказом МВС України від 26.07.2004 № 822:

- узгодження маршруту дорожнього перевезення небезпечного вантажу виданого відповідним підрозділом Державтоінспекції,

- свідоцтво про допущення транспортного засобу до перевезення визначених небезпечних вантажів,

- ДОПНВ-свідоцтво про підготовку водіїв транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі,

- письмові інструкції на випадок аварії або надзвичайних ситуацій,

- договір обов’язкового страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів.



15 вересня 2011 року

Прес-служба управління

ДАІ МВС України
ДАИ МВД Украины
 

Vik

Справедливий
Користувач
Реєстрація
20.01.08
Повідомлення
242
Репутація
3
Вік
36
Последние нормативные акты. Сайт сырой, пока дорабатывается, но много полезной информации уже есть.
http://qwe.kiev.ua/
P.S. Написан на HTML5 + CSS3, так что только для IE9+, Chrome 3+, FireFox4+, Safari5+, Opera11+ :cool:
 

Vik

Справедливий
Користувач
Реєстрація
20.01.08
Повідомлення
242
Репутація
3
Вік
36
Правила дорожного этикета: два коротких "дальним" — менты, а коротко "аварийкой" — спасибо.

Вы уступили крайнюю левую полосу спешащему автомобилю с немецкими номерами. А водитель, обогнав вас, зачем-то мигнул сначала левым, а затем правым «поворотником».

Оказывается, он вас поблагодарил – в Европе подобные кодированные сигналы световыми приборами давно уже в ходу. На украинских дорогах транснациональный «автоэтикет» только начинает приживаться. Но и у наших водителей издавна существуют многие знаки, подаваемые светом. Например, у нас для обозначения благодарности принято кратковременно включать «аварийку». «Сегодня» собрала воедино и старые, и недавно появившиеся водительские сигналы светом.

Фары
Два коротких «дальним» встречному — «Впереди опасность!».
Этот сигнал может обозначать не только засаду ГАИ, но и перекопанную дорогу, аварию и пр.
Принято благодарить поднятой рукой с открытой навстречу ладонью.
Один длинный «дальним» впередиидущему — просьба «Дай дорогу!».
Этот сигнал также применяется на трассе, если начавший обгон не успевает его вовремя завершить. В этом случае «выстрел» светом относится и к впередиидущему, и ко встречному, которые обычно на такую просьбу охотно «подвигаются». Поблагодарите в ответ: вам помогли избежать аварийной ситуации.
Встречному и вбок в городе во время маневрирования — просьба «Пропусти!»
Один короткий «дальним» встречному или вбок в городской толчее — "Пропускаю". Желательно сопроводить жестом руки.
На трассе в темное время суток встречному — "Переключись на ближний!"
Длинномеру, обгоняющему вас на трассе — "Можешь завершать обгон, не заденешь".
Не ленитесь использовать такой сигнал: водителю фуры в темноте очень сложно сориентироваться, прицеп-то длинный.

"Поворотники"
Включенный правый "поворотник" на трассе, впередиидущему (обычно сопровождается «выстрелом» дальнего) — "Остановись!"
Правый, сзадиидущему на трассе (сопровождается кратковременными нажатиями на «стопы») — "Остановись!"
Если номера у требующего незнакомые, лучше на безлюдной дороге не останавливаться.
Правый "поворотник" включают на трассе длинномеры, помогая их обогнать сзадиидущему, — "Жми, впереди свободно".
Левый, включают длинномеры на трассе во время вашей попытки обгона — "Не суйся, впереди встречный".
Послушайтесь: они сидят выше и им виднее.
Левый "поворотник" также оставляют после обгона на трассе опытные водители, при этом не перестраиваясь в свою полосу. Это сигнал собравшимся сзади, например, за длинномером — "Можно обгонять, впереди чисто".
Левый "поворотник" в крайнем левом ряду – сигнал впередиидущему "Уступи дорогу, перестройся".
Может сопровождаться длинным «дальним».
Попеременно, левым-правым сзадиидущему — "Благодарю за помощь" (уступили дорогу, дали проехать и т.д.).
"Аварийка"
Кратковременное включение "аварийки" — "Спасибо за помощь"
Длительное включение "аварийки" сзадиидущему — "Переключись на ближний". Такой сигнал еще подают обогнавшие вас водители, если с вашей машиной что-то не в порядке: открылся багажник, спустило колесо и т.д.
Постоянно включенная "аварийка" в темноте применяется как знак сзадиидущим и встречным — "Опасность" (авария, повреждение дороги и т.д.). Также применяется в тумане для обозначения габаритов. И не забудьте включить в случае экстренной вынужденной остановки!
Общие правила хорошего тона

Дальний свет
1. Если вы догоняете автомобиль на трассе, не поленитесь переключиться на «ближний» для того, чтобы не слепить впередиидущего через зеркала. Особенно это актуально в случае с грузовиками: в легковом авто и салонное, и боковые зеркала чаще всего могут быть отрегулированы в режим «ночной езды» изнутри, водителю же грузовика это сделать невозможно.
2. На трассе ночью, когда вас обгоняет кто-либо, переключитесь на ближний, как только обгоняющий с вами поравняется, чтобы не слепить его через зеркало.
3. «Ксенон» имеет большую «дальнобойность» и яркость, поэтому, имея на борту такой свет, переключайтесь раньше.
"Поворотники"
1. Если вы собираетесь повернуть на перекрестке, перед которым в непосредственной близости расположен еще один перекресток, не включайте указатели поворота до тех пор, пока не проедете первый перекресток.
2. Во время движения задним ходом включайте «поворотник» с той стороны, в которую будет поворачивать «зад» авто.
3. При объезде центра перекрестка с круговым движением включайте левые указатели поворота, а при выезде — правые.
4. Включайте указатели поворота не менее чем за 4—5 секунд до начала выполнения маневра.
5. Включать «поворотник» при правом повороте так же важно, как и в других случаях.
6. Не забудьте проконтролировать, выключены ли "поворотники" по завершении маневра. При плавном повороте автоматическое выключение сигналов может не сработать, что даст повод другим участникам движения выбрать траекторию, пересекающуюся с вашей.
7. Если дорога, по которой вы едете, поворачивает, а вы продолжаете двигаться по той же полосе и дальше, сигналы поворота не включайте.
Стоп-сигналы
Двигаясь в транспортном потоке, перед остановкой или снижением скорости в таком месте, где другие могут этого от вас не ожидать, несколько раз слегка нажмите на тормоз, обозначив стоп-сигналы.
Стопы, многократное мигание:
на трассе — "Опасность!"
в городе — "Держи дистанцию!"
Источник: http://www.autosvit.com.ua/news22403.html :cool:
 

qwer_su

Користувач
Реєстрація
19.08.07
Повідомлення
164
Репутація
0
ГАИшники запретили снимать себя на камеру, теперь за это будут сажать

ГАИшники запретили снимать себя на камеру, теперь за это будут сажать

Водителям на заметку - больше никаких камер, все серьезно.

Заместитель начальника Управления ГАИ МВД Украины Владимир Резников официально заявил, что все граждане, которые снимают работу инспекторов ГАИ, будут наказаны на 15 суток административного ареста.

Об этом он сообщил в своем письме от 20 июля 2012 года в ответ на информационный запрос.

Так, по словам Резникова, согласно ст. 307 ЦК человек имеет право требовать, чтобы его не записывали на видеокамеру.

Читайте также: Как гаишников уличили в нарушении ПДД, а они сбежали с места

По мнению заместителя начальника УГАИ, если госавтоинспектор требует, чтобы его не снимали, а гражданин отказывается прекращать видеосъемку, то сотрудник ведомства имеет полное право составить в отношении такого человека протокол по ст. 185 КУпАП, наказание за которое предусмотрено до 15 суток ареста в тюрьме.

Источник:
http://reporter.delfi.ua/news/reporter/gaishniki-zapretili-snimat-sebya-na-kameru-teper-za-eto-budut-sazhat.d?id=1713324
 

Вкладення

Sokrat

Користувач
Реєстрація
07.03.08
Повідомлення
118
Репутація
27
Согласно ст. 307 ЦК: фізична особа може бути знята на фото-, кіно-, теле- чи відеоплівку лише за її згодою. Згода особи на знімання її на фото-, кіно-, теле- чи відеоплівку припускається, якщо зйомки проводяться відкрито на вулиці, на зборах, конференціях, мітингах та інших заходах публічного характеру.

В данной ситуации указано, что согласие лица на проведение фиксации лишь предполагается, если такая фиксация проводится открыто на улице. Право на запрет такой фиксации не предусмотрено. Кроме этого, ст. 307 ЦК регламентирует процесс съемки на ПЛЕНКУ, в то время как вся современная видеоаппаратура является цифровой, а этот момент в законодательстве вообще не оговорен

взято отсюда http://roadcontrol.org.ua/node/1539
 

Vik

Справедливий
Користувач
Реєстрація
20.01.08
Повідомлення
242
Репутація
3
Вік
36
ЗУ "Про міліцію"
Стаття 3. Принципи діяльності міліції

Діяльність міліції будується на принципах законності,
гуманізму, поваги до особи, соціальної справедливості, взаємодії з
трудовими колективами, громадськими організаціями й населенням.
Діяльність міліції є гласною. Вона інформує органи влади і
управління, трудові колективи, громадські організації, населення і
засоби масової інформації про свою діяльність, стан громадського
порядку та заходи щодо його зміцнення. За погодженням з міліцією
засоби масової інформації можуть акредитувати своїх журналістів
при її органах. Не підлягають розголошенню відомості, що
становлять державну або службову таємницю.
Сотрудник "при исполнении" прежде всего страж народа и народ имеет право фиксировать его деятельность. Исключением есть информация, которая составляет государственную или служебную тайну.
Из этого следует что общение сотрудника милиции и гражданина не имеет никакого отношения ни к служебной, ни к государственной тайне.
Поскольку основным законом в стране есть Конституция мы должны следовать ей, а все отписки Резникова (или кого-то ещё) можно воспринимать как пожелание.
Есть такое понятие как "правовая коллизия". Кому интересно - может поюзать информацию о ней. :cool:
:cool:
 

3o3o 3aP}|{aBeJIu

Liverpool fan
Користувач
Реєстрація
18.09.07
Повідомлення
1 670
Репутація
7
Вік
35
о найшли спосіб щоб не позорились даїшники, + додаткові грошики
треба ставити у машині вебкамеру і транслювати все онлайн - ніяких записів :)
 

Vik

Справедливий
Користувач
Реєстрація
20.01.08
Повідомлення
242
Репутація
3
Вік
36
Щодо можливості здійснювати відеозапис спілкування з працівником ДАІ МВС України
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ

Л И С Т

08.06.2011 N 8648-0-26-11

Депутату Харківської
обласної ради
Варченку І.Г.
м. Харків,
вул. Полтавський Шлях, 52,
к. 47, 61052


Міністерством юстиції розглянуто Ваше звернення від 4 травня
2011 року з приводу можливості здійснювати відеозапис спілкування
з працівником ДАІ МВС України та, в межах компетенції,
повідомляється таке.

Відповідно до підпункту 29 пункту 4 Положення про
Міністерство юстиції України, затвердженого Указом Президента
України від 6 квітня 2011 року N 395/2011 ( 395/2011 ), Мін'юст
України відповідно до покладених на нього завдань надає
роз'яснення з питань, пов'язаних із діяльністю Мін'юсту України,
його територіальних органів, підприємств, установ та організацій,
що належать до сфери управління Міністерства, а також стосовно
актів, які ним видаються.

Формування та забезпечення реалізації державної політики у
сфері захисту прав і свобод людини і громадянина та забезпечення
громадської безпеки, безпеки дорожнього руху є одним із основних
завдань МВС України відповідно до пункту 3 Положення про
Міністерство внутрішніх справ України (далі - Положення),
затвердженого Указом Президента України від 6 квітня 2011 року
N 383/2011 ( 383/2011 ). Разом з цим інформуємо про таке.

Відповідно до статті 14 Закону України "Про дорожній рух"
( 3353-12 ) до учасників дорожнього руху належать, зокрема, водії.

В статтях 14, 16 цього Закону ( 3353-12 ) визначені права та
обов'язки учасників дорожнього руху. Зокрема, учасник дорожнього
руху, яким є водій, може оскаржувати дію працівника
Державтоінспекції МВС у разі порушення з його боку чинного
законодавства (частина четверта статті 14).

Повноваження Державтоінспекції МВС України у сфері
забезпечення дорожнього руху визначені статтею 52-1 зазначеного
Закону ( 3353-12 ), а одним із принципів діяльності міліції є
гласність, згідно якого, зокрема, міліція інформує населення про
свою діяльність.

Крім того, відповідно до статті 1 Закону України "Про доступ
до публічної інформації" ( 2939-17 ) публічна інформація - це
відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких
носіях інформація, що була отримана або створена в процесі
виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків,
передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у
володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників
публічної інформації, визначених цим Законом ( 2939-17 ).
Враховуючи статтю 5 цього Закону, доступ до інформації
забезпечується будь-яким способом, що не заборонений законом.

Заступник Міністра -
керівник апарату А.Ю.Сєдов
:cool:
 

Vik

Справедливий
Користувач
Реєстрація
20.01.08
Повідомлення
242
Репутація
3
Вік
36
И чтобы окончательно развеять ваши сомнения и закрыть тему об этом советую просмотреть видео самого Резника, который понял что "сморозил" не то
ТУТ :cool:
 

sjava78

Користувач
Реєстрація
23.10.08
Повідомлення
104
Репутація
3
вибачаюсь що перебиваю,але так як тема про авто,в мене маленька проблема.з роками повздувалася тоніровка на склі,та й вигоріла.вчора вирішив зняти,тепер стало ще "краще"-скло повністю матове від клею.питання: чим його змити?пробував і спиртом і миючим для скла(все те що було в гаражі),нічого не вийшло.дякую!
 

Black_Raven

Користувач
Реєстрація
14.03.06
Повідомлення
329
Репутація
0
Вік
38
sjava78,
Розчинником, бензином, Кока-Колою мож спробувати також :)
 

vitaly

Користувач
Реєстрація
03.09.06
Повідомлення
46
Репутація
0
Нові зміни до Правил дорожнього руху набувають чинності з 15 квітня 2013 року

(внесені постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2013 року № 111 "Про внесення змін до Правил дорожнього руху")

Правила дорожнього руху доповнено новими термінами: "автопоїзд (транспортний состав)", "газон", "денні ходові вогні," "залишення місця дорожньо-транспортної пригоди", "маневрування (маневр)", "острівець безпеки", "удосконалене покриття".

Уточнено терміни: "водій", "регулювальник", "темна пора доби".

Посилено вимоги до проїзду транспорту повз транспортні засоби з розпізнавальним знаком "Діти", які зупинилися для посадки-висадки дітей) (пункти 3.6, 18.9 ПДР).

Встановлено пріоритет дорожніх знаків перед дорожньою розміткою (пункт 8.2).

З метою підвищення безпеки дорожнього руху на дорогах поза населеними пунктами в осінньо-зимовий період пункт 9.8 доповнено вимогою щодо обов’язкового руху транспортних засобів з увімкненими фарами ближнього світла чи денними ходовим вогнями у будь-який час за межами населених пунктів у період з 1 жовтня до 1 травня.

Заборонено встановлення на проїзній частині предметів, що перешкоджають проїзду чи паркуванню транспортних засобів, за винятком деяких випадків (оформлення ДТП; дорожні роботи; обмеження руху, та інші випадки передбачені законодавством) (пункт 15.15).

Для безперешкодного руху оперативних транспортних засобів (пожежна, швидка допомога, міліція) встановлено вимогу щодо руху транспортних засобів на дорогах, які мають дві і більше смуг для руху в одному напрямку, якнайближче до правого краю проїзної частини, крім випадків, коли виконується випередження, об'їзд або перестроювання перед поворотом ліворуч чи розворотом (пункт 11.2).

Заборонено стоянку на газонах (пункт 15.10).

Доповнено вимогою щодо забезпечення видимості дорожніх знаків, та спрямованості їх інформації саме для тих учасників дорожнього руху, для яких вони призначені та вимогою щодо обов’язкового дублювання дорожніх знаків на дорогах, що мають більш ніж одну смугу для руху в одному напрямку. (Розділ 8).

З метою інформування водіїв про ДТП, що характерні на певній ділянці дороги, введено таблички до знаку 1.39 "Інша небезпека" на яких символічно зображено характерний вид ДТП.

Уточнено порядок застосування дорожніх знаків 3.1 "Рух заборонено" та 3.21 "В’їзд заборонено".

Правила дорожнього руху доповнено новими дорожніми знаками: 1.40 "Кінець дороги з удосконаленим покриттям", 4.18.1-4.18.3 "Напрямок руху транспортних засобів з небезпечними вантажами", 5.38 "Критий паркінг", 5.53 "Покажчик напрямку до визначного місця" (знак туристичної інфраструктури на коричневому фоні), а також новими видами дорожньої розмітки, відповідно до чинного стандарту.

Крім цього Правила доповнено новими видами дорожньої розмітки, передбаченими ДСТУ 2587:2010 "Розмітка дорожня. Загальні технічні умови. Правила застосування". Серед нових видів дорожньої розмітки необхідно виділити розмітку за номером 1.14.4 та 1.14.5, що позначає межі пішохідного переходу, яким користуються сліпі пішоходи. Розмітку 1.10.1 та 1.10.2, що позначає місця, де заборонено стоянку транспортних засобів.

Також водіям слід звернути увагу на новий вигляд розмітки 1.15(червона розмітка з білими штрих пунктирними білими лініями), що позначає місця, де проїзну частину перетинає доріжка для велосипедистів. З метою безпечного проїзду водіями місць, де встановлено пристрої примусового зниження швидкості ("лежачі поліцейські") запроваджено новий вид розмітки 1.22.

Для попередження водіїв про певні зміні в дорожній обстановці на шляху їх руху запроваджено дорожню розмітку, що дублює на проїзній частині зображення дорожніх знаків, зокрема:

розмітка 1.25 дублює зображення дорожнього знаку 1.32 "Пішохідний перехід";

розмітка 1.26 дублює зображення дорожнього знаку 1.39 "Інша небезпека";

розмітка 1.27 дублює зображення дорожнього знаку 3.29 "Обмеження максимальної швидкості";

розмітка 1.28 дублює зображення дорожнього знаку 5.38 "Місце для стоянки".

ДАІ нагадує: нові зміни до Правил дорожнього руху набувають чинності з 15 квітня 2013 року - Новини | Управління безпеки дорожнього руху ДПД НПУ