На мою думку математику треба значно врізати, бо згадаю скільки тих незрозумілих та "потрібних" формул було по алгебрі, геометрії і особливо фізиці, що аж по сю пору використовую 100500 формул по фізиці що нам задавали.
З англійською мовою на початкових класах лише знайомляться, вчити її починають у більш старших класах . Книжки Карпюк порадували гарними ілюстраціями, але тільки видавництва 2002 року, потім картинки змінили на якісь "кіслотні", після чого мені стало неприємно навіть заглядати в книжку, хоча по змісту вони ідентичні.
пс: справа тут не в "загружанні" мозку, там немає такої інформації на початкових класах щоб "загружати" мозок, єдине що може бути негативним в цій ситуації - це підхід викладача до предмету, який може відбити охоту у вивчанні любого предмету, або навпаки - зацікавити та гарно пояснити. На жаль зараз в школах переважає негативний момент цієї проблеми, хоча та література по якій зараз вчаться в школі досить непогана, єдине не вистачає гарних вчителів щоб "поднести" це учню.