- Реєстрація
- 29.05.09
- Повідомлення
- 58
- Репутація
- 0
В цій темі я хотів поговорити про D&D (я маю наувазі не комп'ютерні ігри), чи про щось схоже (GURPS, AD&D, 7th Sea, VTM та інші). Особистий досвід, враження, поради чи просто веселі моменти.
цьо тіпа наркота???
Вау скільки розумових зусиль потратили на ці фрази. Просто геніали.Doity&Dodivana мабуть.
http://www.youtube.com/watch?v=nhmUj9QJ9RMДід Грибубля сказав(ла):В цій темі я хотів поговорити про (лампочка/цибуля/рандом_слово)
{Дані взяті з Вікіпедії}Рольова гра - RPG (англ. Role-playing game) - гра розважального характеру, в якій учасники приймають певні ролі та колективно створюють історію або слідують уже існуючій, у видуманих ситуаціях діючи відповідно до своїх ролей. Учасники приймають рішення, спираючись на словесний образ персонажа, а дії завершуються успіхом чи провалом згідно визначеній системі правил, норм та принципів. У межах правил гравці можуть вільно імпровізувати; їхній вибір у кожній ситуації формує інсценування та результат гри.
Дія гри відбувається у світі гри, який значним чином впливає на перебіг подій у грі. Ігровий майстер (англ. Dungeon Master - DM або Game Master - GM) пропонує гравцям сюжет, розділений на модулі, рольову систему розвитку персонажу й раси самих персонажів, їх уміння тощо.
Головна мета RPG - отримати задоволення від самого процесу гри. Це фундаментально відрізняє рольову гру від настільних, картярських, спортивних та інших.
Рольова гра має епізодичний характер, зазвичай у вигляді щотижневих сесій протягом місяців або навіть років, хоча існують і односесійні постановки сюжету. Вона є формою узгодженого, спільного творення історії. На відміну від того, хто переглядає фільм чи читає книгу, який є пассивним учасником, гравець RPG сам приймає рішення, які утворюють сюжет. Іноді, гравці говорять від свого імені, а іноді - від третьої особи, пояснюючи дії свого персонажа; це залежить від особистого ставлення, зацікавленості та захоплення гравцем того, що відбувається.
Історія рольових ігор
У ранніх роках ХХ століття присвоєння ролей було головною тематикою в грі Jury Box та у "Театральних іграх". У 60х роках відомі групи реконструкторів, такі як The Sealed Knot (Британія) і "Товариство Творчого Анахронізму" ("Society for Creative Anachronism") почали виконувати інсенізації "творчої історії", вносячи фантастичні елементи. У 70х роках під натхненням "Меча і Магії" (Sword & Sorcery) виникли фантастичні "бойові ігри" (англ. wargames), у яких кожен гравець контролював лише одну ігрову одиницю (unit) або "персонажа". Так, ранні традиції рольової гри включали типові для "бойових ігор" правила зображення персонажа.
"Підземелля і дракони" (англ. Dungeons & Dragons) - гра, опублікована в 1974 році компанією TSR Дейва Арнесона та Ґарі Ґіґакса, стала першою комерційно доступною рольовою грою. Її не таким широкомасштабним попередником була "Chainmail" (1867). Ґіґакс сподівався випустити близько 50 000 копій на продаж суто у фанат-магазинах. Але після впевненого закріплення в книжкових магазинах це стало просто культом...
Ще одною ранньою грою був "Мандрвіник", оформлений Марком Міллером і вперше опублікований у 1977 році фірмою GDW (Game Designer's Workshop). Початквовою задумкою була система гри за науково-фантастичними пригодами, в такому ж сенсі, як Dungeons & Dragons були системою звичайних (класичних) фантастичних пригод.
Dungeons & Dragons стали предметом суперечок у 80х роках, коли їхні опоненти пред'являли претензії щодо негативного духовного та психологічного впливу. Проте наукові дослідження поставили під сумніви ці наклепи. Деякі психлоги підтримують рольові ігри як здоровий і цікавий спосіб практикувати навички читання та арифметики, розвивати фантазію. І все-таки, хоча більшість прийняла рольові ігри, деякі продовжують заперечувати їх.
Через великий успіх гри, термін "Dungeons & Dragons" іноді використовують для загального позначення фантастичних рольових ігор.
Такі ігри, як GURPS (англ. Generic Universal RolePlaying System) та "Чемпіони" також застосовували ігровий баланс персонажів. Пізніше Vampire: The Masquerade та подібні ігри послужили виділенню сказання та планування гри, удоскокналення персонажа поза правилами і боями. В подальші роки нестача правил була компенсована літературною технікою, розвинулись такі ігри, як Dogs in the Vineyard, які ставили акцент на вхід гравця в напружену ситуацію, щоб дати гравцям моральну силу в протягом історії.
Це декілька людей які мали спільну зацікавленість, але не могли поодинці реалізувати її в Нетішині. А ось одного разу ми зустрілись і вирішили спробувати.Дід Грибубля, "з нами" це з ким?
Интересно, а где вы мастера откопали?)))Дід Грибубля сказав(ла):Це декілька людей які мали спільну зацікавленість, але не могли поодинці реалізувати її в Нетішині. А ось одного разу ми зустрілись і вирішили спробувати.
Взрастили в собственном коллективеSandro сказав(ла):Интересно, а где вы мастера откопали?)))
Так присоединяйся, поиграешь.Sandro сказав(ла):Я бы даже сказал, что мечтал, когда в нашем городе можно будет собрать партию для игры =)
Ну попробуем.Octavarium сказав(ла):Берете до себе???